Predstavlja odnos menadžmenta prema okruženju koji se
mjeri pisanim ili nepisanim moralnim pravilima, prema kojima se ocjenjuje
ponašanje menadžmenta, odnosno poduzeća koje vodi relativno je novi poslovni
pojam. Nastaje krajem 60-tih godina 20. stolječa, a podrazumijeva obvezu
menadžmenta da vrši izbor i poduzima akcije koje će doprinjeti dobrobiti i
interesima društva i poduzeća menadžer je odgovoran za poslovanje poduzeća i
pred internim i pred eksternim okruženjem. Relatino nov pojam – nastaje krajem
60-tih godina 20. stoljeća.
jako lijepo napisano, preporučam svima da prate blog s obzirom da je u današnje vrijeme društvena odgovornost relativno zanemarena
OdgovoriIzbrišiKolegice Ljiljana hvala na kometaru, slazem se u potpunosti s vama. I upravo iz tog razloga cu nastojati sto vise informacija pronaci kako bi dobili bolji uvid u ovo podrucje ..
OdgovoriIzbriši