ponedjeljak, 14. svibnja 2012.

Opća područja aktivnosti i društvene odgovornosti poduzeća

1. sprječavanje i rješavanje okolnih i ekoloških problema
2. unaprijeđivanje obrazovanja, umjetnosti i zdravlja zajednice
3. doprinos rješavanju općeljudskih i socijalnih problema i unaprjeđivanja zajednice
4. unaprijeđivanje vladine uprave omogućavanjem svojim menadžerima i stručnjacima angažman na vladinim pozicijama

Tradicionalni koncept društvene odgovornosti -  maksimaliziranje profita i dugoročnih interesa dioničara.

Koncept socijalnih grupa - obveze prema svim grupama na koje se utječe i koje utječu na postizanje ciljeva poduzeća.

Koncept pozitivne društvene odgovornosti - menadžeri imaju obvezu učiniti svijet boljim mjestom za život svih.

Postavlja se pitanje vrednovanja društvene odgovornosti pojedinaca i poduzeća. Jedan od načina je usporedba sa deset zapovijedi društvene odgovornosti poduzeća.

Nema komentara:

Objavi komentar